A Főkonzulátuson ügyfélfogadás kizárólag előzetes időpontfoglalás alapján történik!

Időpontot foglalni az alábbi weboldalon lehet:

https://konzinfoidopont.mfa.gov.hu/home

Az ügytípus és időpont kiválasztását követően a rendszer automatikus üzenetet küld Önnek az ügyintézés részleteiről, többek között arról, hogy mely okiratokat, dokumentumokat kell magával hoznia (pl. érvényes útlevél, születési anyakönyvi kivonat stb.), illetve, hogy mely formanyomtatványokat kell előre kitöltenie, és kitöltve magával hoznia.

Felhívjuk a figyelmet, hogy amennyiben bármelyik okirat vagy dokumentum a személyes megjelenés alkalmával hiányzik, vagy a szükséges formanyomtatványok nincsenek megfelelően előzetesen kitöltve, a konzulátus nem tudja Önt fogadni, és új időpontot kell foglalnia!

A szükséges formanyomtatványok az időpontfoglaló rendszerből küldött automatikus üzenetben található linkről minden esetben letölthetők. A megadott formanyomtatványt mindig a pontos adatokkal előre kitöltve kell magával hoznia!

A Főkonzulátus épületébe és az ügyfélváróba kizárólag maszkban lehet belépni és a higiéniás előírásokat (pl. kézfertőtlenítés, távolságtartás) szigorúan be kell tartani!

Kérjük, a megadott időpontban érkezzenek! Késés esetén nem tudjuk Önt fogadni és új időpontot kell foglalnia!

SCHENGENI C-VIZUM KÉRELEM BENYÚJTÁSÁRA AZ AS VISA-NÁL FOGLALJON IDŐPONTOT

Konzuli díjak

Az eljárás alkalmával a konzul befizetési bizonylatot ad, amellyel a Főkonzulátus közelében lévő Türkiye İş Bankası bankban lehet a költségeket kifizetni euróban. Itt jelezzük, hogy a befizetést kizárólag Türkiye İş Bankası bankfiókban lehet teljesíteni. Az átutalással való fizetés csak akkor lehetséges, ha az ügyfél euró bankszámlával is rendelkezik. Az átutalás módjáról az ügyintézés alkalmával tájékoztatjuk Önöket.

A konzuli eljárások befizetésénél szíveskedjenek a konzul iránymutatása alapján eljárni, előzetesen semmilyen költséget ne fizessenek be!

Az eljárások díjtételei itt tekinthetők meg.

 

A kérelem benyújtása után

A magyarországi ügyintézést igénylő ügymenetek (útlevél, hazai anyakönyvezés stb.) állásáról kizárólag az illetékes magyarországi hivatal tud tájékoztatást adni.

Amint az eljárás lezárul, azaz az adott okirat (útlevél, anyakönyvi kivonat stb.) megérkezik a Főkonzulátusra, haladéktalanul értesítjük az Ön által megadott elérhetőségek valamelyikén (telefonon vagy e-mailben).

 

Kapcsolattartás a Főkonzulátussal

A konzuli ügytípusok kapcsán kérjük, szíveskedjenek a honlapunkról tájékozódni.

Amennyiben a honlapon az Ön által intézendő eljárásról nem talál tájékoztatást, a consulate.ist@mfa.gov.hu címen tudunk további felvilágosítást adni. A telefonvonalak zsúfoltsága miatt kérjük, elsősorban e-mailt küldjön.

Kérjük, hogy a telefonos menürendszer más vonalait e célra ne vegyék igénybe, tájékoztatást kizárólag telefonos ügyfélfogadási időben áll módunkban adni.